1. Planowanie
Dzięki planowaniu naszych zajęć mamy pewność, że o niczym nie zapomnimy, a wykreślanie poszczególnych zadań bardzo motywuje.
Nasz plan dnia wykonujemy w zwykłych zeszytach. Robimy tabelkę podziałem na dni tygodnia i kategorie
(szkoła, pielęgnacja, obowiązki domowe...).
Pamiętajcie jednak żeby robić to z głową i nie zapisywać 100 rzeczy w jeden dzień.
2. Kalendarz
Ważne wydarzenia radzimy zapisywać w jednym i dobrze widocznym miejscu. Na pewno nic wam nie umknie.
Polega ona na tym, ze wszystkie czynności, które zajmują mniej niż 2 minuty robimy od razu. Dzięki temu zaoszczędzicie czas i nie będziecie odkładać wszystkiego na później. Ta metoda naprawdę działa, jedyny jej minus to lenistwo, które musicie pokonać!
4. Nie zostawiaj wszystkiego na ostatnia chwile.
Chyba każdy miał taką sytuację, że dzień przed sprawdzianem zorientowal się ile ma nauki. Zwykle odkładanie zajęć wiąże się z paniką i stresem. Dlatego proponujemy abyście zaczynali naukę (i nie tylko) co najmniej kilka dni wcześniej. Na pewno zaoszczędzi wam to nerwów, a jednocześnie będzie mieli lepsze stopnie.
5. Nie zniechęcaj się
Wszyscy mamy gorsze dni. Np. gdy jesteśmy chorzy, boli nas głowa, ktoś bliski potrzebuje pomocy, albo po prostu coś pokrzyżuje nasze plany. W takich chwilach zostawcie idealną organizację i zajmijcie się ważnymi sprawamu. To nie koniec świata! :)
Podsumowując: warto wszystko zapisywać, planować i nie zostawiać na ostatnia chwile . Dzięki tym sposobom znajdziecie czas na wszystko. Gwarantujemy wam, że od teraz o niczym nie zapomnicie, a Wasze życie będzie bardziej poukładane i zorganizowane. Pokonajcie swoje lenistwo, pokażcie innym, że bycie zorganizowanym nie boli, a wręcz przeciwnie-ułatwia życie.
A wy? Jesteście zorganizowani czy wręcz przeciwnie? Macie może jakieś inne sposoby? Chętnie przeczytamy Wasze komentarze.
Cześć! :)
Masz ciekawy blog, bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)
OdpowiedzUsuńhttp://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/no-flex-zone.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.
Dziękujemy za mile słowa :)
Usuńpodoba mi się to co napisałaś :)
OdpowiedzUsuńewamaliszewskaoff.blogspot.com
Dziękujemy! :)
UsuńJa jestem zorganizowana w bardzo (BARDZO) małym stopniu. Zainteresowała mnie ta metoda 2 minut. Muszę spróbować czy to u mnie zadziała, na moje lenistwo :)
OdpowiedzUsuńduo-jessie.blogspot.com <-- KLIK
Nie dawno odkrylysmy ta metodę i jest świetna! Nagle okazuje sie, że wiele rzeczy zajmuje strasznie mało czasu :)
Usuńteż prowadze kalendarzyk:*
OdpowiedzUsuńPozdrawiamy cieplutko♥
♡✿ Twins Life. blog prowadzony przez bliźniaczki ✿♡
Kalendarz to podstawa :D
UsuńRównież pozdrawiamy kochane! :)
Dziękujemy :) na pewno wejdziemy na twojego bloga :)
OdpowiedzUsuńostatnio slabo mi wychodzi ta cala organizacja :(
OdpowiedzUsuńdorey-doorey.blogspot.com
To mamy nadzieję, że nasze sposoby choć trochę Ci pomogą :) pozdrawiamy <3
UsuńFajny post ! Bardzo ciekawy i pomocny :)
OdpowiedzUsuńmoszovska-blog.blogspot.com
Dziękujemy :)
UsuńJa jestem strasznie niezorganizowana :)
OdpowiedzUsuńhttp://blog017.blogspot.com/
Nowy post na moim blogu - TAG ! :)
Mamy nadzieję, że te sposoby pomogą! :)
UsuńOczywiście wejdziemy na twojego bloga :*
Metoda dwóch minut brzmi dobrze, muszę wypróbować.
OdpowiedzUsuńJest świetna i na prawdę działa tylko na początku potrzebne jest trochę silnej woli :)
Usuń